26 Φεβ 2011

Τοποθέτηση της Αλ. Σουλαδάκη στο χθεσινό Συμβούλιο της Τοπικής Κοινότητας Βραχασίου

Τα τελευταία πολλά χρόνια, το Βραχάσι και η ευρύτερη περιοχή, πέρασε διάφορες περιπέτειες, που λίγο πολύ είναι σε όλους γνωστές, ανεξάρτητα με τον τρόπο που ερμηνεύονται από τον καθένα.

Το βέβαιο είναι, ότι τα υπαρκτά προβλήματα είναι πάρα πολλά και γενικότερα η περιοχή, παρουσιάζει μεγάλη καθυστέρηση, σε σχέση με τις δυνατότητές της.

Αλλά και η κοινωνία του Βραχασίου δυστυχώς, ήταν και παραμένει πολύ διχασμένη.

Στις δημοτικές εκλογές του Νοέμβρη του 2010, μετά από παραινέσεις πολλών συγχωριανών μας, ανέλαβα την πρωτοβουλία και να στηρίξω τον συνδυασμό του Δ. Κουνενάκη, να πάρω μέρος σ΄αυτόν, αλλά και να συγκροτήσω το τοπικό ψηφοδέλτιο. Ο στόχος ήταν διπλός.

1.Να αποτραπεί η εκλογή υποψηφίου στον Καλλικρατικό Δήμο Αγίου Νικολάου, που δεν ήταν αποδεκτός στην κοινωνία του Βραχασίου, στόχος που επιτεύχθηκε και μάλιστα πολύ γρήγορα.

2. Να επανενωθεί το χωριό πάνω σε κοινούς στόχους και προοπτικές και να εκλεγεί ένας Δήμαρχος χωρίς κομματικές δεσμεύσεις, προκειμένου να βοηθήσει στο πλαίσιο του Καλλικρατικού Δήμου Αγίου Νικολάου, την πρώην Κοινότητα Βραχασίου, που είναι μία από τις τρείς συνιστώσες του νέου Δήμου.

Στόχος που δυστυχώς με τα μέχρι τώρα δεδομένα, δεν δείχνει να επιτυγχάνεται. Ούτε το χωριό έχει ενωθεί, αλλά ούτε και ο εκλεγμένος νέος Δήμαρχος και η παράταξή του, εμφανίζονται ιδιαίτερα πρόθυμοι να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση και στην επίλυση των βασικών προβλημάτων της Κοινότητας Βραχασίου.

Παρόλο που εγώ τιμήθηκα από τους συγχωριανούς μας και ήρθα πρώτη στην Κοινότητα Βραχασίου, ο τρόπος εκλογής Δημοτικών Συμβούλων και όσες δυνάμεις συνέργησαν, οδήγησαν στην μη εκλογή μου.

Παρόλα αυτά, όσες δυνατότητες μπορούσα να αξιοποιήσω, για την επίλυση διαφόρων προβλημάτων της Κοινότητας τις ενεργοποίησα, γιατί στο κάτω κάτω της γραφής, η Κοινότητα, έχει γίνει από πάρα πολλά χρόνια και ο δικός μου τόπος .


Όμως διαπίστωσα, ότι σ΄αυτήν την προσπάθεια, δεν είχα συμπαραστάτες, ούτε από τον Δήμο, ούτε από μέρος της τοπικής κοινωνίας, η οποία «περί άλλων τυρβάζει», με τον κίνδυνο, αφενός μεν, να εμπλακώ σε άγονες και ανούσιες γραμμές που θα με καταπιούν, αφετέρου δε, να μην προκύψει και τίποτα για την Κοινότητα Βραχασίου και τους πολίτες της.

Σήμερα λοιπόν, εδώ μπροστά σε όλους εσάς , κάνω αυτήν την τοποθέτηση, απευθυνόμενη στην ουσία, στους πολίτες που με ψήφισαν αλλά και σε αυτούς που δεν με ψήφισαν και σε όλους αυτούς, που προσδοκούσαν κάτι από μένα.

Σας κάνω λοιπόν σήμερα, έναν απολογισμό, των μέχρι τώρα ενεργειών μου και τις δυσκολίες που αντιμετώπισα μέσα από τις λειτουργίες του Δήμου Αγίου Νικολάου και μέσα από τις λειτουργίες γενικότερα, της νέας τοπικής Κοινότητας Βραχασίου.

Το πρώτο θέμα λοιπόν που με απασχόλησε πολύ, ήταν η ζημιά που υπέστη ο μόλος μετά την πρόσφατη θεομηνία. Μετά λοιπόν την αυτοψία του μηχανικού της Νομαρχίας, που με τον πλέον αδαή και επιπόλαιο τρόπο εκτίμησε, πως η ζημιά του μόλου, του ακρομόλιου, των μαγαζιών και της Μιλάτου είναι 35.000Ε, άρχισε ένας μαραθώνιος τηλεφωνημάτων, στους υπηρεσιακούς παράγοντες, για να πείσουμε για τα αυτονόητα.

«Στου κουφού την πόρτα όμως, όσο θέλεις βρόντα». Τίποτα συνεννόηση μηδέν. Τότε λοιπόν, ξαναμίλησα με τον κ. Αναστασάκη, που κατάλαβε αμέσως περί τίνος επρόκειτο και πραγματικά ώρα μηδέν,( παρέδιδε ο χριστιανός) την τελευταία μέρα, έκανε καινούργιο έγγραφο, ανεβάζοντας το ποσό των επισκευών σε 150.000 Ε. Αλλά δεν τελειώνουμε εδώ, ένας καινούργιος μαραθώνιος ξεκινάει, για να μάθουμε ποιός είναι ….αρμόδιος για να συντάξει το τεχνικό δελτίο, ο Δήμος η η Νομαρχία? Έλα ντέ. Αφού βγάλαμε, να μην πω τι, αποφάσισαν οι εγκέφαλοι, ότι είναι δουλειά του Δήμου, της Τεχνικής του υπηρεσίας δηλαδή. Όσο είδατε εσείς τεχνικό δελτίο είδα και εγώ. Το θλιβερό είναι, ότι τηλεφωνεί στον σύζυγό μου ο κ. Καρούτζος και τον ρωτάει, που είναι το τεχνικό δελτίο, για να κανονισθεί η έγκριση των χρημάτων και μείς τι ? ξανά τα τηλέφωνα και ξανά και ξανά αλλά μια τρύπα στο νερό. Ούτε ο Αντιδήμαρχος μπόρεσε να κάνει κάτι, μετά από προσωπική επικοινωνία μαζί του, ούτε στον Δήμαρχο υπακούν οι κκ της τεχνικής υπηρεσίας, και σεις καραβάκια του καλοκαιριού, περιμένετε να μπείτε στο λιμάνι με ασφάλεια…!

Εμείς λοιπόν, ο Γιάννης δηλαδή, επικοινωνήσαμε και βρήκαμε μέσω του κου Δαμιανάκη τον κο Ταβλάκη , προϊστάμενο των Τεχνικών Υπηρεσιών το 2000, που είχε ξαναγίνει ζημιά στον μόλο και είχε επισκευαστεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, με παρέμβαση στην τότε πολιτική ηγεσία, του Γιάννη.

Το τεχνικό δελτίο που είχαν φτιάξει τότε, υπάρχει στα αρχεία της Νομαρχίας , αλλά κανείς δεν μπήκε στον κόπο να το αναζητήσει και σε τελευταία ανάλυση, να το αντιγράψει βρε αδερφέ!

Άλλο θέμα, που έχει σχέση και με το προηγούμενο, με την έννοια της μελέτης, που αμέσως έπρεπε η τεχνική Υπηρεσία να βρει, για να κοστολογήσει σωστά την ζημιά στον μόλο, λόγω της ιδιαιτερότητας της κατασκευής και του βάρους των ογκολίθων, είναι η μελέτη του λιμενικού έργου Σισίου , του καθηγητή κου Μουτζούρη. Στην μελέτη αυτή λοιπόν, δίνεται και η λύση για τον βιολογικό καθαρισμό του Σισίου,(πρόταση) όπως αυτή καθορίζεται και εμπεριέχεται στην μελέτη από τον καθηγητή και είναι εγκεκριμένο δημόσιο έγγραφο.

Αυτή λοιπόν την μελέτη, παρακάλεσα στην κυριολεξία να μου βρουν από το γραφείο του Δημάρχου αμέσως μετά τις εκλογές, δηλαδή περίπου τρεισήμισι μήνες, αλλά κατέστη αδύνατον.

Αφού λοιπόν είδα και αποείδα και δουλειά δεν γινότανε, επικοινώνησε ο Γιάννης με τον Καθηγητή κο Μουτζούρη και εκείνος από το αρχείο του, μας την έστειλε σε δύο μέρες. Από τους άλλους? ακόμα θα περιμένουμε. Αλλά το στενάχωρο δεν είναι μόνο αυτό, αλλά πως αυτό, δείχνει και την έλλειψη ενδιαφέροντος, για τα σοβαρά θέματα που πρέπει να απασχολήσουν το νέο Καλλικράτειο Δήμο, την σοβαρότητα της κατάστασης και τα στενά χρονικά περιθώρια που έχουμε πλέον, σαν Κοινότητα-συνιστώσα.

Άλλο, πολύ σοβαρό θέμα, που καθίσταται ακόμη πιο επιτακτικό μετά την καταστροφή των μαγαζιών της παραλίας από την θεομηνία, είναι εφαρμογή της εξαιρετικής μελέτης ανάπλασης του παραλιακού μετώπου, έργο που πιστώνεται στα θετικά της προηγούμενης κοινοτικής αρχής.

Εδώ έχουμε άλλη περιπέτεια. Αφού ενημερώθηκα πολύ σωστά από τον μηχανικό της πρ. Κοινότητας για την πορεία της έγκρισης αυτής της μελέτης και πια σημεία πρέπει να κυνηγήσουμε για να τα ξεσκαλώσουμε, ξεκίνησα την νέα περιπέτεια.

Το πρώτο κομμάτι της καθυστέρησης, έτσι έδειχνε, οφείλονταν στο Υπουργείο Πολιτισμού, στην Δ/νση ενάλιων Αρχαιοτήτων. Δυστυχώς όμως, για μια ακόμη φορά για τον νομό μας, και την λειτουργία των υπηρεσιών του, οι ενάλιες αρχαιότητες είχαν στείλει την γνωμοδότησή τους στην Κτηματική Υπηρεσία Λασιθίου, με το, με αρ. πρωτ. Φ4/4/4640/17-9-10 έγγραφό της. Τι όφειλε να κάνει η Κτηματική Υπηρεσία Λασιθίου? Το αφήνω στην κρίση σας. Έτσι λοιπόν εμείς θα περιμέναμε και θα περιμέναμε, άσε που μπορεί να δημιουργούσαμε και πρόβλημα στην υπηρεσία ενάλιων αρχαιοτήτων και βέβαια θα τρώγαμε τα μούτρα μας, χώρια το ρεζιλίκι.

Το δεύτερο κομμάτι αυτής της περιπέτειας, αφορούσε σε ένα έγγραφο, που έπρεπε να συνταχθεί από την ΤΥΔΚ Λασιθίου, επειδή όμως η ΤΥΔΚ, δεν είχε περιβαλλοντολόγο , μετά από συνεννόηση του μηχανικού της πρώην Κοινότητας με τον κο Κουνενάκη, αποφασίστηκε, ότι μετά την συνένωση των Δήμων, θα το υπογράψει η περιβαλλοντολόγος του Δήμου και μετά μέσω Κτηματικής Υπηρεσίας να γυρίσει στο Υπουργείο. Έλα όμως που έπεσε ένα φοβερό ερώτημα στην ομάδα. Ποια υπογραφή θα είναι πρώτη? Του Προϊσταμένου της Δ/νσης, της περιβαλλοντολόγου η της Δ/τριας? Δεύτερη πιά ? και αν είναι η δεύτερη αυτή, πια θα είναι η πρώτη? Κοκ. Αυτό λοιπόν το μεγάλο ερώτημα, μας απασχόλησε από τις 21-12-10 και αισίως έληξε, για να είμαι ειλικρινής, δεν γνωρίζω με τι πρώτο και τι δεύτερο, στις 10-2-11!!, περίπου δηλαδή δύο μήνες. Όπως αντιλαμβάνεστε όλα γίνονται με τρομερές ταχύτητες ευελιξία και υπερβάσεις!. Έχω πραγματικά εκπλαγεί!!

Το τελευταίο θέμα που με απασχόλησε, είναι η οργανωτική δομή και απόδοση του γραφείου της τοπικής Κοινότητας Βραχασίου. Δυστυχώς τα πράγματα και εδώ, δεν είναι καθόλου καλά.

Με το καλημέρα σας λοιπόν, μείναμε χωρίς υπαλλήλους, για διάφορους λόγους και με υπευθυνότητα του νέου Δήμου αλλά και της τοπικής Κοινότητας. Θεωρώ πως οι υπάλληλοι, είναι πολύ χρήσιμοι, για όσο μπορούμε να τους έχουμε και αυτό που πρέπει να επιδιώκουμε μονίμως, είναι η σωστή λειτουργία της Κοινότητας, με ανθρώπους που γνωρίζουν την δουλειά τους. Αυτό που έπρεπε να επιδιωχθεί ήταν, για όσο περισσότερο μπορούσαμε, την παραμονή τους και να διεκδικούμε την στελέχωση της Κοινότητας και όχι την αποδυνάμωσή της.

Διαφωνώ λοιπόν με την απομάκρυνση των υπαλλήλων και του μηχανικού της Κοινότητας.

Διαφωνώ με την απομάκρυνση των αυτοκινήτων και των μηχανημάτων, περιουσία των Βραχασιωτών, από την Κοινότητα.

Διαφωνώ με το θέμα των εκκρεμοτήτων της παλαιάς Κοινότητας για θέματα διαχείρισης, γιατί αποτελεί αντικείμενο, ευθύνη και αρμοδιότητα της δημοτικής αρχής του νέου Δήμου Αγίου Νικολάου, που οφείλει να ξεκαθαρίσει τα πάντα και δεν αποτελεί θέμα του Συμβουλίου της τοπικής κοινότητας Βραχασίου και που κινδυνεύει να οδηγήσει, αν δεν έχει ήδη οδηγήσει, σε νέο διχασμό τους πολίτες.

Θα πρέπει όλοι να κατανοήσουμε πως είμαστε μία από τις τρείς συνιστώσες του Δήμου, και θα πρέπει έτσι να μας αντιμετωπίζουν και έτσι να συμμετέχουμε και να διεκδικούμε.

Οι αποφάσεις πρέπει να παίρνονται συλλογικά και μετά από διαβουλεύσεις με όλους. Η ενότητα θα φέρει και τα αποτελέσματα.

Μετά από αυτά, θέλω να σας δηλώσω πως εδώ, τελειώνει κάθε σχέση μου με τα κοινά του χωριού μου και σε επίπεδο συνδυασμού.

Έχετε τοπικό συμβούλιο, έχετε Δημοτικό σύμβουλο εκπρόσωπο του Βραχασίου στον Δήμο Αγίου Νικολάου που οφείλουν να έχουν την απόλυτη ενημέρωση για όλα τα σοβαρά θέματα και από αυτούς θα ζητάτε τις απαντήσεις αλλά και τις παρεμβάσεις.

Επειδή λοιπόν, έχω ζήσει πολλά χρόνια εδω και κάτι μου έμεινε, θα το πω με την γλώσσα σας. Τώρα, τελάτε τα !

Εγώ, θα μείνω ενεργός πολίτης αυτού του τόπου και όποτε κρίνω σκόπιμο, θα παρεμβαίνω με τον τρόπο που γνωρίζω καλά.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο που μου δώσατε.

Αλέκα Αγγελοπούλου- Σουλαδάκη

70 σχόλια:

  1. ΑνώνυμοςFeb 26, 2011 02:13 AM

    Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο ... το να το αναγνωρίζεις δείχνει μεγαλείο ψυχής .

    ΜΠΡΑΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑνώνυμοςFeb 26, 2011 02:24 AM

    Α αυτή με το μακρύ όνομα στο Ψηφοδέλτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑνώνυμοςFeb 26, 2011 04:50 AM

    ...Αλεκα απορω πως απο το "Βραχασι και ξερο ψωμι" εφτασες στο "τελατε τα"....

    ...Ρωτα τον Γιαννη σου η πολιτικη ειναι δυσκολη και σκληρη υποθεση ,...και παντως δεν ειναι μονο συναισθημα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑνώνυμοςFeb 26, 2011 06:08 AM

    ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΕΣΥ ΚΟΙΤΑΖΕΣ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑνώνυμοςFeb 26, 2011 07:53 AM

    Βράδιασε πάλι από νωρίς σκοτείνιασε η ψυχή μου.Κι' όλα μικραίνανε θαρείς κι' ούτε να κλάψεις δεν μπορείς ψυχή μου μοναχή μου.Μακρυνό είναι το ταξίδι κι' ούτε φως ούτε στασίδι.Κούραση και κουρνιαχτός κι' ούτε πίσω ούτε μπρός.Πάω μπρός να περπατήσω μα θε να γυρίσω πίσω.Κι' αν γυρίσω που να πάω Γιάννη μου δεν σε ξεχνάω.Γράψε αλίμονο σε μένα αν ξεχάσω Γιάννη εσένα.Στης ζωής το σταυροδρόμι κεί που σμίγουν όλοι οι δρόμοι γίνανε τόσοι πολλοί σαν χορδές από βιολί.Εμπερδέψαν και διπλώσαν και στη μέση μου με ζώσαν.Γύρω γύρω μου γυρίζω το μυαλό μου το ζαλίζω.Στου μυαλού την παραζάλη μια φωνή μούρχεται πάλι.Ax!! θεέ μου τάχω ΄χασει; ή μπάς κι’ είμαι στο Βραχάσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑνώνυμοςFeb 26, 2011 08:21 AM

    Κατα τα αλλα διοικητης του Νοσοκομειου εγινε η κυρια τιποτα. Να γιατι παει ο Τοπος μας στην ξερα. Οι αξιοι καταντουν περιθωριο. Αυτο μας αξιζει Αλεκα μου. Οι αδελφες Μοσχοβιτακη, και οι 3 να κατεχουν θεσεις και κομματκα αξιωματα. ΞΕΦΤΙΛΑ ΑΠΟΛΥΤΗ. Αυτα τα γιβεντα προωθησε το κομμα σου (μας) Αλεκα. Τι κανεις εσυ γιαυτο? Που ειναι η δυναμη σου? Η κορη σου εχει πολυ περισσοτερα προσοντα απο αυτα τα τεραστια τιποτενια κοριτσακια. Για δες το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑνώνυμοςFeb 26, 2011 09:13 AM

    ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΔΑΝ ΤΟΝ ΙΣΚΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΕΡΔΕΨΑΝ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΪ ΤΟΥΣ;
    ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΚΥΡΙΑ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΛΟΓΩ ΣΥΖΥΓΟΥ;
    ΒΡΑΧΑΣΩΤΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ...
    ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ (ΣΑΣ ΕΧΑΣΑΝ) ΔΩΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑνώνυμοςFeb 26, 2011 09:26 AM

    Αλέκα είναι απαραίτητο να προσκαλέσεις όλους τους απανταχού Βραχασώτες για την ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ.
    Είναι φανερό από το video στα ΝΕΑ ΤΟΥ ΒΡΑΧΑΣΙΟΥ ,ότι ο Δημαρχος και ο Αντιδήμαρχος θέλουν να υποβαθμίσουν το Βραχάσι και τη Μίλατο " το κάθε μικρό χωριό δε μπορεί να έχει οχήματα και προσωπικό" , ενώ είναι δημοτικό διαμέρισμα.
    Αρχίζουν τυπικά ,συνεπικουρούμενοι από άτομα υπό παραίτηση ,απομακρύνοντας οχήματα ,προσωπικό και πόρους (από 2,5 εκκατομύρια πήγαμε στις 120 χιλιάδες).
    Άλλωστε οι δημοτικοί σύμβουλοι του Βραχασίου ,πήραν τις νικηφόρες ψήφους τους από τον Άγιο Νικόλαο, γι αυτό και και συναινούν σε αυτή την πολιτική απογύμνωσης.
    Στην προσεχή απογραφή πληθυσμού θα τρίβουν τα μάτια τους οι πολιτικάντηδες του Αγίου Νικολάου που επιδιώκουν να μετατρέψουν ,ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΑ ,ένα δημοτικό διαμέρισμα σαν την πρών Κοινότητα Βραχασίου σε χωριουδάκι σαν αυτά τα οποία κατάγονται.
    Υπάρχουν και τα δικάστηρια στα οποία , όλοι εμείς οι πολίτες που έχουμε εννομο συμφέρον ,θα απαιτήσουμε από το νεοσύστατο Δήμο Αγίου Νικολάου ,τα οχήματα και τους υπαλλήλους αλλά και τα χρήματα τα οποία δικαιούμαστε.
    Ούτε οι τούρκοι ,ούτε οι γερμανοί ,ούτε ο Καστρινάκης ξεμπέρδεψαν με το Βραχάσι,ας το έχει υπόψη του ο Κουνενάκης και όσοι επιδιώκουν εμφύλιο μεταξύ των Βραχασωτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑνώνυμοςFeb 26, 2011 10:27 AM

    "Bάι-βάι-βάι... και "ωιμέ-ωιμέ" και "αλί και τρισαλί".

    Kαι "Πώς παρήλθον οι χρόνοι εκείνοι οι παλαιοί που επερνούσεν ο βασιλεύς καβάλλα στο άλογο, και η βασίλισσα καβάλλα στον βασιλέα, και όλοι μαζί καβάλλα στον λαό".

    Kαι "Που άρχοντες βρε είμασταν, άρχοντες! Και κοίτα πώς εκαταντήσαμεν".

    Και "Που με πήρες βρε, λουλούδι με πήρες, και κοίτα πώς μ' έχεις εμένα, που με ζητούσαν καν και καν, τι ανθυποσμηναγοί, τι ουρολόγοι, τί δικηγόροι παρ΄ Αρείω Πάγω. Αλλά εγώ η ηλίθια στραβώθηκα και πήρα εσένα τον αχαΐρευτο" και άλλα τέτοια πρωτότυπα και δημιουργικά.

    Εκεί λοιπόν που έλεγε όλα αυτά και έκλαιγε ανάμεσα στα χαλάσματα, ξαφνικά τι λέτε ότι γίνηκε; "Σκοτείνιασεν ο ουρανός και βουρκωθήκαν τα βουνά", που έλεγε κι ο Μιχάλης Βιολάρης.

    Και ένα φίδι με δύο κεφάλια και δύο i-pod ενεφανίσθη, με τη μορφή του Δήμου Σταρένιου (Ναι ρε, του Σταρένιου, εσάς σε ποιόν Δήμο πήγε το μυαλό σας; Σ' αυτόν του Αγίου Νικολάου;)

    Και τα σύννεφα ανοίγουν εκεί στο Βραχάσι, ένα πράμα σαν υπερπαραγωγή του Δελφινάριου και εμφανίζεται, ρε παίδες, η Μεγαλειωτάτη με μπουρδοροδοκόκκινο χαλί για χιτώνα (από την Μοιραράκη) και αρχίζει και μιλάει με τη φωνή του εκ Μιλάτου Γιωργάρα.

    Ναι, και αν σας λέω ψέματα να μην σώσω να ξαναδώ το Γιάννη υπουργό!

    Αυτό το ενύπνιον ενυπνιάσθην βραδυάτικα, και αυτά λέγω υμίν, αδελφοί μου. Και ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω, και ο μη έχων, νά κι αν ακουέτω, νά κι αν δεν ακουέτω!

    Α! μα πια ...Εσείς δεν τρώγεστε με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑνώνυμοςFeb 26, 2011 10:37 AM

    ΚΥΡΙΟΙ,ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΣΤΗΝ Κα ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Σ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΟΥ ΣΤΕΡΗΘΗΚΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΣΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ.ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΙ ΓΘΝΑΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΝΤΟΦΘΑΛΜΕΣ.
    Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΚΥΨΕΙ ΠΑΝΩ ΤΗΣ.ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΤΕ ΤΙΣ ΑΚΤΙΔΕΣ ΦΩΤΟΣ ,ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΘΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ,ΝΑ ΜΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΕΙΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ.Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ.ΑΝ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΙΣΤΡΗΣΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΟΤΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΜΑ.
    Ο ΔΗΜΟΣ ΘΕΛΕΙ ΞΥΠΝΙΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ .ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑνώνυμοςFeb 26, 2011 10:39 AM

    ΟΧΙ ΚΟΝΤΟΦΘΑΛΜΕΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑνώνυμοςFeb 26, 2011 10:41 AM

    ΑΛΕΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΜΕΡΑΜΒΕΛΛΟΥ.
    ΕΝΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ (ΑΠΛΟΣ Η ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΟΣ)ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.
    ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣΑΠΤΟΥΝ ΟΙ ΚΡΙΤΙΚΟΙ ΣΟΥ.
    ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑνώνυμοςFeb 26, 2011 01:39 PM

    Η ντροπή και η υποβάθμιση του χωριού είναι ο Γκρίζος Λύκος.

    Είναι ντροπή να αναγκάζει τον κόσμο να γράφει τέτοια σχόλια που υποβαθμίζουν και τον χρόνο και την νοημοσύνη του συντάκτη του κειμένου αυτού.
    Είναι ντροπή που αναγκάζομαι να γράφω ότι γράφω με την υποψία ότι θα το δούνε και τα παιδιά του. Αλλά δεν σταματάει το στόμα του ανθρώπου του καφενείου. Δεν σταματάει η μανία του! Δεν σταματάει ο φανατισμός του για το τίποτα!

    Αναφέρομαι στο video με τις παρεμβάσεις του στο τοπικό συμβούλιο, που αναδεικνύει όλη του την προσωπικότητα. Αλλά καλά κάνανε και τον γιουχάισαν. Του έπρεπε του μάγκα.

    Πως νομίζει ότι θα πάει ο τόπος μπροστά. Με τα λόγια? Μάλλον με τα έργα! Αυτός μόνο την καταστροφή φέρνει όπου βρεθεί και όπου σταθεί !!!! Είναι ντροπή για τον χωριό αυτός ο άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑνώνυμοςFeb 27, 2011 03:51 AM

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΚΡΙΖΟΣ ΛΥΚΟΣ ; ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΩΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑνώνυμοςFeb 27, 2011 07:03 AM

    Δεν φαίνεται από μακριά ποιός είναι ο Γκρίζος λύκος?
    Ένα σκοτεινό υποκείμενο που περιφέρεται πιστεύω ασκόπως τώρα πια. Τζάμπα μάγκας που σου λέω!!!
    Κραυγάζει λέγοντας το ΤΙΠΟΤΑ, ισα ισα για να προσέξουμε ακόμα μια φορά πόσο επικίνδυνος είναι, και τι ζημιά μπορεί να κάνει στον τόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑνώνυμοςFeb 27, 2011 07:19 AM

    Ένότητα,και υπερβαση. Μόνο έτσι θα βγούμε μπροστά. Κρίμα η μη εκλογή ανθρώπων ενεργών και σκεπτόμενων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ. ΣΕ ΕΡΩΤΩ ΥΙΟΘΕΤΕΙΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΜΑΛΟΥΚΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΣΤΟ ΒΡΑΧΑΣΙ -ΣΙΣΙ-ΜΙΛΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΙ Η ΟΧΙ .ΕΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΠΟΠΕΜΠΕΙΣ.ΕΓΩ ΣΑΝ ΠΑΛΑΙΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΛΕΙΠΑΜΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΑΛΑΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΣΑΣ.ΔΙΩΞΕΤΟΝ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΘΑ ΔΙΩΞΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ.
    Π Ε Π Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 01:57 AM

    ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ ΣΤΟ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΙ, ΤΟ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ. ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ; ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΣΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΠΙΑ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 02:19 AM

    ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΥΛΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΦΑΗΝΗ ΙΔΕΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΦΑΣΑΡΙΑ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΌΛΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑ "ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΒΡΑΧΑΣΙΟΥ":

    Αυτά εισέπραξες ΣΟΥΛΑΔΑΚΗ στην Συνεδρίαση?

    Όλοι στράφηκαν εναντίον σου? Αν δεν έγινε αντιληπτό δες και ξαναδές το video, και αν ακόμα δεν το καταλάβεις χρειάζεσαι και άλλου είδους γιατρό.
    Σου λέω ότι η μοναξιά σου είναι απέραντη και είσαι υποχρεωμένος να ζήσεις με αυτήν. ΚΡΥΨΟΥ.

    Το χωριό δεν σε χρειάζεται. ΑΡΚΕΤΑ το έχεις μαυρίσει.
    Από ότι είδες και άκουσες πιστεύω να κατάλαβες ότι ούτε στην επόμενη ζωή σου δεν θα μπορούσες να φτάσεις την κ. Σουλαδάκη. Πάντα λαχανιασμένος θα την βλέπεις από μακριά και από μακριά θα την συκοφαντείς γιατί είσαι και ΔΕΙΛΟΣ.

    Ντροπή σου και ντροπή για το χωριό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 03:14 AM

    Σχετικά με το σχόλιο του Σουλά στα Νέα του Βραχασίου και το video:

    ΤΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ.

    ΤΟ ΑΝ ΤΙΜΑΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ.

    ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΡΩΗΝ ΑΞΕΧΑΣΤΕ ΛΑΜΠΡΕ!!!!! ΠΡΟΕΔΡΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΙΜΑΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΕΝΑΣ ΣΠΙΟΥΝΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 03:31 AM

    Ο Σουλα δάκη ακη ακη όταν γράφει επώνυμα, ευχαριστεί τα ιστολόγια που τον φιλοξενούν, διότι το άτομο διαθέτει ήθος και έτσι του υπαγορεύει η συνείδηση του!!!

    Λοιπόν Γιώργη δεν χρειάζεται να ξανατοποθετηθείς. Ξέχνατο! Χορτάσαμε !

    Βλέπω ότι κοπίασες πάρα πολύ για να συντάξεις το κείμενο που έγραψες χθες;

    Μην κουράζεσαι τόσο. Φύλαξε την δύναμη σου γιατί σε περιμένουν γκρίζες μέρες.

    Δεν σε ρωτήσαμε αν συμφωνείς με το καινούργια επιτροπή για την αναστήλωση του Βραχασώτη. Αχ και τι απέγιναν τα λεφτά μες στην σακούλα που μαζεύτηκαν την ημέρα του Αγίου Δημητρίου? Είπες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 04:34 AM

    ΑΦΗΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΜΙΣΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΝΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΑΤΕΡΝΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΔΕΑΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 04:41 AM

    ΑΡΕΣ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ.

    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΣΟΥΛΑΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣFeb 28, 2011 04:59 AM

    ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΔΡΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΝΑΣΤΗΜΑ.ΟΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΠΙΟΥΝΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΝΩΝΥΜΑ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΛΑΣΠΗ ΠΑΝΤΟΥ.
    ΣΟΥΛΑΔΑΚΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 05:22 AM

    Είδες την Παρασκευή κάποιον που να μην είναι άντρας?
    Βάλε τα γυαλιά σου και διάβασε προσεκτικά αυτά που σου γράφουν παραπάνω αν θέλεις να ωφεληθείς και να ησυχάσεις για το καλό όλων μας.

    Η γνώμη πολλών μπορεί να είναι ενδιαφέρουσα, η δικιά σου όμως ΟΧΙ.

    Και τα ίχνη της να ακολουθείς, ούτε την σκιά της δεν θα βλέπεις.

    Είμαι οργισμένος μαζί σου για πολλούς λόγους, αλλά ένας από όλους είναι ότι ήσουν ο ΠΡΩΤΟΣ από τους επόμενους ανίκανους που πέρασαν και ΕΒΛΑΨΑΝ τον τόπο ο καθένας με τον τρόπο του.

    Που άφησες να χαθούν, για όσο διάστημα σου αντιστοιχεί, ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΣΕΣ ευκαιρίες, διότι ποτέ δεν μπορούσες να δεις πιο πέρα από την μύτη σου. Τόσο εγωιστής και ξεροκέφαλος είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 06:12 AM

    Αυτά έγγραψε χθές ο Σουλαδάκης στα ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΒΡΑΧΑΣΙΟΥ, και αναψε φωτιές.
    Με αφορμή το σχετικό Video και ενα απόσπασμα της Συνεδρίαση της Τοπικής Κοινότητας Βραχασίου στις 25 του μήνα που εδειχνε μεταξύ άλλων και την πανηγυρική είσοδό του συγγραφέα του παρακάτω κειμένου την ώρα που μιλούσε ο κ. Δατσέρης.


    ΣΟΥΛΑΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ είπε...
    ΕΙΜΑΙ Ο ΣΟΥΛΑΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΑΣ .ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΣΑΣ.ΑΚΟΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΙ Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΣΤΟ ΒΡΑΧΑΣΙ ΜΕ ΑΓΡΙΟ ΤΡΟΠΟ ,Η ΑΛΕΚΑ ΚΑΙ ΟΙΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΑ ΨΑΛΛΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΕΤΣΑΛΑΚΗ,ΕΡΗΜΗ ΤΟΥ ΔΑΤΣΕΡΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΘΕΝΑΚΗ.
    ΕΡΩΤΩ ΤΟΝ ΦΘΕΝΑΚΗ.ΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΤΣΑΛΑΚΗ?ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΚΡΗΤΗΣ ΕΚΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ?¨
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΕΚΑ,ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΒΡΑΧΑΣΩΤΕΣ ΤΗ ΨΗΦΗΣΑΝ,ΑΛΛΑ ΕΧΑΣΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,
    ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ Ο ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ.ΕΓΩ ΣΑΝ ΓΕΝΝΗΜΑ ΘΡΕΜΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ,ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΩΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗ.ΑΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΤΟΥΣ .ΑΚΟΜΑ ΕΚΜΕΝΤΑΛΕΥΟΝΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΦΥΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ.ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.


    Δικαιώνει και τον ΕΚΛΕΓΜΕΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ για τον τρόπο που αντέδρασε, μόνο που δεν κατάλαβε ο ανισόρροπος Σουλάς ότι ο κ. Δατσέρης έφυγε από την αίθουσα εξ αιτίας τής ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ και αδικαιολόγητης συμπεριφοράς του ιδίου.
    Ακουσον άκουσον, κατόρθωσε ο Σουλάς να κάνει ΤΟΥΡΜΠΟ τον γιατρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 06:55 AM

    Ποιό είναι το έργο της προηγούμενης Κοινοτικής αρχής που καπηλεύονται?

    ΟΙ 150.000 ευρώ για τις επισκευές μετά την θεομηνία, μέσα σε 20 μέρες?
    ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ από την προηγούμενη ζημιά του λιμανιού που πρέπει απλά να αντιγραφή για την εκταμίευση των 150.000 ευρώ?

    Η ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ του παραλιακού μετώπου, ξεκόλλησε,

    Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ότι είχε γίνει χωροθέτηση, σε εγκεκριμένη μελέτη από το 1996, για τα λύματα του Σισίου που ανοίγει την προοπτική για την οριστική λύση του Βιολογικού καθαρισμού της περιοχής μας!

    Σουλαδάκη, από ότι κατάλαβες εσύ θα τρέχεις πίσω της αλλά ούτε την σκιά της δεν θα δεις.
    Τόσο ο γιατρός όσο και η Κυρία που λές και ξαναλές είναι ήδη καταξιωμένοι.
    Το μόνο που μπορείς να μάθεις είναι πώς πρέπει να δουλεύουν οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα κοινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 07:02 AM

    ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΣΟΥ.
    ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ ΑΝΩΝΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 07:12 AM

    Ύβρεις δεν βλέπω.

    Γεγονότα διαβάζω. Αν αυτά σε προσβάλουν τότε είσαι μπροστά στην πραγματικότητα.

    Όπως διαβάζω και πιο πάνω οι γκρίζες μέρες είναι προ των πυλών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 08:18 AM

    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΟΠΩΣ ΕΣΕΝΑ ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΙΔΩΛΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΩ .
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ 150000 ΕΥΡΩ,ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗ ΔΙΔΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΝΤΙΔΗΑΡΧΟΣ ΚΕΡΟΥΛΗΣ.ΑΚΟΥΣΕΤΟ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.
    ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ......
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΑΤΣΕΡΗ.
    ΔΕΝ ΑΚΟΥΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΛΕΚΑΣ ΟΤΑΝ ΟΜΙΛΕΙ Ο ΔΑΤΣΕΡΗΣ?
    ΔΕΝ ΑΚΟΥΣ ΤΙ ΤΗΣ ΛΕΕΙ?
    ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΙΣ ΤΑ ΛΕΕΙ?
    ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΝΕΥΡΙΑΣΜΕΝΟΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΗ ΟΜΙΛΗΣΩ?
    ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΔΕΝ ΟΜΙΛΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ?
    ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ.
    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΑΛΛΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 10:29 AM

    Κάποιος σου έχει γίνει στενός κορσές, και επειδή τον ξέρω σου λεώ ότι δεν το βάζει κάτω εύκολα και δεν θα πάψει να ασχολείται μαζί σου, γι αυτό πρόσεχε που, πως και γιατί κάνεις ότι κάνεις και λές. Κατάλαβες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 11:05 AM

    ΤΩΡΑ ΑΠΕΙΛΗΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ.ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΝΟΧΛΩ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 11:15 AM

    ΠΟΙΟΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΠΟΙΟΝ.
    ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2010 Η ΚΥΡΙΑ ΜΟΣΧΟΒΗ ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΤΟΝ ΑΗ ΓΙΩΡΓΗ ΤΟΝ ΒΡΑΧΑΣΩΤΗ ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΣΤΟ ΕΣΠΑ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΚΟΙΝΟΝ ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΠΕΡΙΧΑΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΟΤΙ ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΤΙ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΥΝΕΝΑΚΗ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΕΣΠΑ.
    ΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΨΩΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 11:25 AM

    ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΗΣΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ,ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΥΦΟΣ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΑΣΧΟΛΕΙΣΘΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΥΛΑΔΑΚΗ. ΩΡΑΙΟΙ ΕΙΣΤΕ,ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΕΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΚΑΛΟ....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 11:51 AM

    ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΝ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΖΟΥΡΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΗΓΕ ΤΟ ΓΕΩΤΡΥΠΑΝΟ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ .ΕΙΧΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΕΣΠΑ ΟΠΩΣ ΟΡΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΝΕΝΑΚΗ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΖΟΥΡΑΡΗ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 12:26 PM

    Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΟ ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΤΟ ΕΣΠΑ ΜΕ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 300 ΧΙ.ΕΥΡΩ.ΤΩΡΑ Ο ΚΟΥΝΕΝΑΚΗΣ ΤΟ ΠΗΓΕ ΣΤΟ 420 ΧΙΛ.ΕΥΡΩ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΝ ΣΟΥΛΑΔΑΚΗ ΤΕΩΣ ΚΟΙΝΟΤΑΡΧΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΕ .ΝΕΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΗΘΑΝΕ ΝΕΑ ΧΑΡΤΙΑ ΒΑΣΤΟΥΝΕ.Η ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΗΡΘΑΝΕ ΤΑ ΓΡΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝΕ ΤΑ ΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 12:59 PM

    Αμα τα δείτε σφυρίξτε μου!!!
    Β.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 01:00 PM

    τα ημερα εγενηκανε νερα βουρδουλιασμενα κε βουλοπλεναι τα σ.....α τα μοσκομυρισμεα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 01:01 PM

    ΤΟΝ ΣΟΥΛΑΔΑΚΗ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ,ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 01:02 PM

    λεται να πεταξουνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 01:28 PM

    λογια-λογια να δω τα λογια εργα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑνώνυμοςFeb 28, 2011 11:42 PM

    ΑΦΗΣΤΕ ΡΕ ΤΑ ΜΙΣΗ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΑΝΩΝΥΜΟΣMar 1, 2011 12:48 AM

    ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ Ο ΠΟΛΥΕΛΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΒΛΑΧΟΥ.
    ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΘΑΥΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΑνώνυμοςMar 1, 2011 01:00 AM

    ΤΟΝ ΣΟΥΛΑΔΑΚΗ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟΝΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ,ΛΕΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΜΠΡΟΣ,ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ,ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΓΛΥΦΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΝΟΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΒΡΑΧΑΣΩΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑνώνυμοςMar 1, 2011 01:15 AM

    ΣΟΥΛΑΔΑΚΗ ΠΡΩΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ, ΠΑΨΕ ΝΑ ΠΕΡΙΑΥΤΟΛΟΓΕΙΣ. ΕΙΣΑΙ ΣΚΟΤΙΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ.

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.!! ΦΛΕΡΤΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΒΡΑΧΑΣΩΤΗ? ΞΕΧΑΣΕ ΤΟΝ! ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑνώνυμοςMar 1, 2011 03:16 AM

    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΥΛΑΔΑΚΗ.ΥΠΗΡΞΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΑΦΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΡΓΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΑνώνυμοςMar 1, 2011 03:26 AM

    ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΠΟΥ ΠΕΡΙΑΥΤΟΛΟΓΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ. ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ:
    ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΟ.
    ΖΗΜΙΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΣΑΙ.
    Τ Ε Λ Ο Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑνώνυμοςMar 1, 2011 04:05 AM

    O κ. Δατσέρης από ότι άκουσα στο Video, είπε στο συμβούλιο την Παρασκευή που πέρασε στο Βραχάσι, ότι θα παραιτηθεί.

    Απ ότι άκουσα το είπε και στον κ. Κουνενάκη.

    Μήπως δεν του είπε «ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ», αλλά «ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ»;

    Αν του είπε «ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ» είναι άλλο (το εννοούσε όταν το δήλωνε) και αν του είπε «ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ» είναι τελείως άλλο (δεν το εννοούσε όταν το δήλωνε). Απλά πράγματα.

    Διότι αν είπε στον Δήμαρχο «ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ», φυσικά ο Δήμαρχος δεν θα δεχτεί την παραίτηση του. Τότε ο κ. Δατσέρης για μια ακόμα φορά ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕ παίζει θέατρο και του αρέσει να εντυπωσιάζει.

    Κάτι πρέπει να είδε και να άκουσε πριν πάρει την απόφασή του να παραιτηθεί.

    Δεν αμφισβητεί κανείς ότι η παρουσία του είναι απαραίτητη. Αυτό που περιμένει κανείς από τον δικό μας Δημοτικό Σύμβουλο, είναι να δείχνει ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ και όχι να περιμένει διορισμούς σε συμβούλια και επιτροπές ΓΕΝΙΚΑ. Αυτά είναι διακοσμητικά και δεν πιστεύω ότι και τον ίδιο κολακεύουν τέτοιοι τίτλοι, τέτοιες εποχές, με τέτοιες ανάγκες που έχει ο τόπος μέσα στην κρίση που περνάμε. Ο τόπος θέλει δουλειά, μυαλό και τρέξιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΑνώνυμοςMar 1, 2011 12:01 PM

    ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΗΣΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΟΥΛΑΔΑΚΗ.ΤΙ ΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ?ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΙΑ .ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ....ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΑΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΧΩΡΙΟ .ΤΟΣΗ ΚΑΚΙΑ .ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΙ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΑνώνυμοςMar 1, 2011 12:16 PM

    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ .ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΗ ΚΑΚΙΑ ΜΙΖΕΡΙΑ ΖΗΛΟΦΘΟΝΙΑ.ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΚΑΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ .ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΔΥΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΒΡΑΧΑΣΩΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΧΟΥΝ ΕΝΕΡΓΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΟΥ ΒΡΑΧΑΣΙΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ 1ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕΙΣΙΟΥ. ΚΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ .Ο ΑΛΛΟΣ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΤΗ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΣΟΒΑΡΟΥ ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ.ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ? ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ? ΑΣΕ ΔΕ ΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΔΕΞΙΟΥΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΗΜΕΝΟ ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΑνώνυμοςMar 1, 2011 12:27 PM

    σιγα μη μας πεισει ο γιωργης οτι ειναι ΚΚΕ.
    σιγα μην τον πιστεψουμε εμεις οι Βραχασωτες
    παλαιοι κουκουεδες.η διαφορα του απο το ΚΚΕ ειναι τοση οση ο φαντης απο το ρετσινολαδο.ας κατεβει στον καμπο αν τολμα καιθα δουμε τοτε ποσα ειναι τα κουκια.θα ειναι ελαχιστα μεσα σε μια παχνια αχερα. ενας Βραχασωτης παλαιος-πραγματικος αριστερος που θυμαται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΑνώνυμοςMar 1, 2011 12:48 PM

    ΩΡΑΙΟ ΧΩΡΙΟ ΜΕ ΑΣΧΗΜΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΟΙ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΗΓΗΤΑΔΕΣ ΓΕΝΙΚΩΣ....
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΩ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΜΙΧΘΕΙ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 15ΕΤΙΑ. ΑΣ ΤΟ ΔΙΑ ΨΕΥΣΟΥΝ .ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΘΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΜΟΧΘΗΡΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΖΗΛΟΦΘΟΝΕΣ ΧΑΙΡΕΚΑΚΟΥΣ ΑΡΚΕΤΑ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ .ΑΣ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΟΥΝ ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ .ΑΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΚΑΤΙ ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΑΤΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ.ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΒΡΑΧΑΣΩΤΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΚΑΘΗΓΗΤΑΔΕΣ .ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΚΥΤΤΑΖΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΙ ΟΑΛΛΟΣ ΤΗ ΔΥΣΗ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΥΣ ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ.ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΖΟΥΡΑΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΝΑ ΚΡΑΤΑ ΣΦΙΧΤΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΣΦΥΡΑΚΗ Ο ΖΑΧΑΡΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Ο ΓΙΩΡΓΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΓΙΩΡΓΗΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΙ Ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ ΑΛΕΚΟΣ ΚΑΚΕΠΗΣ ΝΑ ΜΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑ.ΜΠΟΡΕΙΤΕ? ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΑνώνυμοςMar 2, 2011 12:07 AM

    Ο ΓΚΡΙΖΟΣ ΛΥΚΟS ΠΙΝΕΙ ΣΤΙΣ 10:01 ΧΘΕΣ, Ο ΓΚΡΙΖΟΣ ΛΥΚΟΣ ΚΕΡΝΑΕΙ ΣΤΙΣ 10:16, ΚΑΙ ΣΤΙΣ 10:48.

    ΤΟ ΒΙΟΝΙΚΟ ΜΑΤΙ ΒΛΕΠΕΙ!
    ΣΤΟ ΕΙΠΑ!
    ΓΙΝΕΣΑΙ ΡΕΖΙΛΙ!
    ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ!
    ΚΡΥΨΟΥ!
    ΔΕΝ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!
    ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΑνώνυμοςMar 2, 2011 05:12 AM

    AΦΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΚΡΙΖΟΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑνώνυμοςMar 2, 2011 09:40 AM

    ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΙ ΓΚΡΙΖΟΣ ΛΥΚΟΣ ΤΟ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕ Ο ΚΑΡΒΕΛΛΑΣ ΤΟΥ ΒΡΑΧΑΣΙΟΥ ΠΡΩΗΝ ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ.ΕΓΩ ΣΑΝ ΒΡΑΧΑΣΩΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΚΟΙΝΟΤΑΡΧΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΟΥΛΑΔΑΚΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΓΚΡΙΖΟΣ ΛΥΚΟΣ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ.ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΕ ΕΛΥΘΕΡΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ.ΙΣΩΣ ΛΕΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΜΕ ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΚΟΜΨΟ ΤΡΟΠΟ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.ΣΑΝ ΕΞΩΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΓΝΩΡΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΒΡΑΧΑΣΙΟΥ.ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΚΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΘΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΙΟΤΙ ΕΒΑΛΕ ΔΙΠΛΕΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ ΣΤΑ ΠΑΓΚΑΡΙΑ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ.ΜΕ ΤΟΝ ΟΒΟΛΟ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΚΑΝΕ ΘΑΥΜΑΤΑ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.ΟΣΟ ΔΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΒΡΑΧΑΣΙΟΥ ΣΕΙΣΙΟΥ ΤΟ 80 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΤΟΥ.ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟ ΦΑΓΓΡΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΑΡΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ ΟΔΡΟΜΟΣ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΟΙΧΘΗΚΕ.ΟΣΟ ΔΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ Ο ΓΙΩΡΓΗΣ ΤΗΝ ΕΚΑΜΕ. ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΜΟΥΝ ΝΟΜΙΜΗ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΣΟΥΛΑΣ ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ Ο ΜΑΡΚΟΓΙΩΡΓΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΒΡΑΧΑΣΙ ΑΓΝΩΡΙΣΤΟ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΕΞ ΑΘΗΝΩΝ ΒΡΑΧΑΣΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΠΑΙΖΑΝ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΔΙΧΑΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΤΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΟΓΙΩΡΓΗΣ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕ .ΕΣΤΡΕΨΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ.ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΑ .ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΟΛΟΙ.ΟΜΩΣ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΗΣ ΤΕΩΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Ο ΓΙΩΡΓΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΑνώνυμοςMar 2, 2011 10:48 AM

    οι Βραχασιώτες,ειτε εδω, ειτε στην Αθηνα, η όπου αλλού, ειναι Βραχασιώτες. Εσείς, γιατρεφτείτε πρώτα απο το κόμλεξ σας, μετα απο το μίσος και βλέπουμε.
    Β.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑνώνυμοςMar 2, 2011 10:59 AM

    Οσο για τον Δατσέρη, απαντώντας στον ανώνυμο των 2.05 στις 1 Μαρτιου, πρωτον, δεν θα παραιτηθεί, γιατί δεν γίνονται έτσι οι παραιτήσεις και δεύτερον, άκουσα πως η Αλέκα, σ΄αυτό το ενδεχόμενο δεν παίρνει την θέση του.Να την πάρει ο Νερατζάκης είπε.Σίγουρη η πηγή της πληροφορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΑνώνυμοςMar 3, 2011 12:14 AM

    Για την Αλέκα δεν το συζητάμε ΚΡΙΜΑ που δεν υπάρχει τέτοια προοπτική, αλλά σίγουρα καλλίτερος θα είναι ο Νερατζάκης από τον Δατσέρη, από την άποψη ότι επειδή είναι φιλότιμος, θα ασχοληθεί και θα κάνει πράγματα. Θα βρίσκει τον χρόνο που ο Δατσέρης δεν διαθέτει.

    Να μου πεις «τώρα δεν μπορεί»; Είναι διαφορετικά να είσαι Θεσμικός.

    Τελικά ο Δατσέρης με την στάση του μόνο για επιτροπές δείχνει ενδιαφέρον παρόλο που το αρνείται.

    Κόμπλαρε με την φόρα και την δουλειά της Αλέκας και με το δίκιο του η έκρηξη του.

    Αλλά δυστυχώς ήταν αντίδραση αμηχανίας μετά από ξάφνιασμα.

    Μπορούσε να αναγνωρίσει στην Αλέκα την σοβαρή δουλειά που είχε κάνει μέχρι εκείνο το σημείο και να υποσχεθεί και να δεσμευτεί, ότι θα φροντίσει να την συνεχίσει και να προσπαθήσει να της αλλάξει γνώμη να μην εγκαταλείψει την προσπάθεια, που από ότι φαίνεται είναι πολύτιμη και αποτελεσματική. Αλλά που; Διάλεξε τον εύκολο δρόμο, της ΔΗΘΕΝ φυγής.

    Τελικά είναι ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ εκρηκτικός και κάνει φασαρία χωρίς λόγο.

    Αν ήταν από την αρχή ο Νερατζάκης η Αλέκα θα είχε σίγουρα βοήθεια στα σοβαρά θέματα που έπρεπε να δρομολογηθούν για να έχουμε αποτελέσματα. ΤΩΡΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΑνώνυμοςMar 3, 2011 09:10 AM

    κακομοιρηδες κακομουτσουνοι κακομοιριασμενοι Βραχασωτες που δεν σας αρεσει ο Δατσερης.Οτι ποιο ωραιο και θετικο στον συνδιασμο του Κουνενακη ηταν και ειναι οΔατσερης πραγματικο στολιδι αλλα εσις τρωγεστε με τα ρουχα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΑνώνυμοςMar 3, 2011 09:14 AM

    Ε ΒΕΒΑΙΑ Ο ΔΑΤΣΕΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΜΝΕΙΤΕ ΚΡΥΦΟΝΕΑΠΟΛΙΤΕΣ .ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑΠΟΛΙΤΗΣ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑνώνυμοςMar 3, 2011 11:22 AM

    Τώρα θα τον φάτε.Καλή ορεξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΑνώνυμοςMar 4, 2011 10:06 AM

    Καλά ρε παιδιά... ποιά είναι επιτέλους η Αλέκα; Νομίζει ότι είναι κάποια και δικαιούτε να χτυπάει και το χέρι μπροστά στο κοινοτικό συμβούλιο; Γιατί δεν αποδέχετε τη θέση που την έταξε ο λαός (αναπληρωματική); Είναι δυνατόν χωρίς να έχει κανένα θεσμικό ρόλο, να συμπεριφέρετε σα να ήταν υπερδήμαρχοςς, μόνο και μόνο για να μας αποδείξει ότι κάποια είναι; Άντε ρε Αλέκα από 'κει που 'ρθες, που ήρθες εδώ να μας πουλήσεις εξυπνάδες και φούμαρα. Είσαι μια απλή πολίτης όπως είμαστε όλοι μας. Αν έχεις γνωριμίες και θες να βοηθήσεις, να πας να συνομιλήσεις απ' ευθείας με το δήμαρχο και μη σε ξαναδούμε να αναστατώνεις το τοπικό συμβούλιο, για να μας δείξεις πόσο πολίτιμη θα ήσουν αν σε είχαμε εκλέξει. Καλά δεν το καταλαβαίνεις πόσο ρεζίλι γίνεσαι με τέτοια παιδαριώδη καμώματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΑνώνυμοςMar 4, 2011 10:23 AM

    "Έτσι που τα κάμετε (λέει η Αλέκα), τελάτε τα". Κρίμα ρε Αλέκα που δε σε εκλέξαμε να μας σώσεις. Όπως φαίνεται αυτός ο τόπος δε σώνεται με τίποτα. Να ξαναπροσπαθήσεις την άλλη φορά. Ο τόπος σε χρειάζεται. Μόνο εσύ μπορείς να μας σώσεις από τα ανομήματά μας. Μόνο εσύ μπορείς να γίνεις ο σωτήρας μας. Πώς θα τα καταφέρομε τώρα χωρίς το Γιάννη; Αλέκα τι πάθαμε και τι ακόμα θα πάθουμε χωρίς εσένα... Να προσπαθήσουμε Αλέκα μας να παραιτηθεί ο γιατρός. Μόνο αυτό μπορεί να γίνει τώρα και να σε παρακαλέσουμε κι εσένα γονυπετείς να μας συγχωρέσεις εμάς τους άθλιους και τιποτένιους που δε σε βγάλαμε πρώτη. Κάνε μας το χατήρι Αλέκα και σώσε μας. Σε εκλιπαρούμε. Δεν έχουμε κανένα άλλο να μας σώσει. Μόνο εσύ ασχολείσαι και μπορείς να βγάζεις τα χιλιάρικα. Άλλος κανείς δεν μπορεί. Κι εμείς σε είχαμε και δε σε προσέξαμε. Σώσε μας Αλέκα μας κι εμείς όπου περνάς κι όπου σταθείς θα σε προσκυνούμε οι ταπεινοί δούλοι σου. Ότι ουκ έχομεν παρησία δια τα πολλά ημών αμαρτήματα, συ τον εσού σύζυγον Ιωάννη δυσώπησων αρχόντισα Αλέκα, πολλά γαρ ισχύει δεησης συζυγου, προς ευμένειαν δεσπότου. Μη αποστρέψεις το πρόσωπο σου αφ' ημών και μη εκκλίνεις εν οργή από των δούλων σου. Όσες προσευχές θες θα κάμωμε για σένα Αλέκα, μη μας εγκαταλείπεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΑνώνυμοςMar 4, 2011 12:30 PM

    ο καθένας έχει αυτό που του πρέπει.
    Τι αλλο να πει κανείς!
    Ασχολίαστο, δεν αξίζει σχολιασμού
    Β.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΑνώνυμοςMar 4, 2011 12:35 PM

    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΛΕΧΤΗΚΕ ΚΑΙ ΞΕΜΠΛΕΞΕ , ΑΛΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ, ΠΟΛΥ ΘΡΗΣΚΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ.
    Ο ΣΙΣΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΑνώνυμοςMar 4, 2011 01:23 PM

    Aαααααααααααα! Τώρα ξυπνήσανε αυτοί.
    Περσι κάηκε φέτος μύρισε!!!
    Καλά κρασιά. Οτι πει ο γιατρός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΑνώνυμοςMar 5, 2011 05:31 AM

    MONO O ΝΕΟΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟ ΒΡΑΧΑΣΙ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΩΡΙΝΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ.ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ Η ΕΛΙΑ ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΚΩΤΣΟ ΒΑΣΙΛΙΑ.ΝΕΟΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΘΗΚΑΝ Ο ΜΑΡΞ Ο ΛΕΝΙΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΕΤΑΣΜΑΤΟΣ.ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ.ΚΑΠΙΤΑΛΟΚΟΥΜΟΥΝΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΑνώνυμοςMar 5, 2011 05:41 AM

    Μη στεναχωρειτε την Αλεκα μας.Ντροπη σας να μη βλεπετε τον σωτηρα μας.Δεν υπαρχει Βραχασι χωρις Αλεκα.Θα βουλιαξετε κακομοιρηδες Βραχασωτες.Και στο τελος θα σας καταλαβουμε εμεις οι Νεαπολιτες που εποφθαλμιουμε τα εδαφη σας.Τωρα που τη διωξατε ειναι πιο ευκολο για μας.Σχεδιο σατανικο Νεαπολιτικο ητανε να χασει η Αλεκα.Το καταστρωσαν στη Νεαπολη επι Καστρινακη.Συνεργατες δοσιλογοι Βραχασωτες γκριζοι ασπροι και μαυροι λυκοι και κυριως δυο ο Νεαπολιτης Δατσερης και ο κρυφονεαπολιτης Νερατζακης.Γνωριζω ολο το επιτελικο σχεδιο εξοντωσης της αλλα θα το δημοσιοποιησω στο μελλον.Ενας πρακτωρας Νεαπολιτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΑνώνυμοςMar 5, 2011 06:28 AM

    Πάντως η ίδια είναι πολύ ευχαριστημένη που "εξοντώθηκε".Ευτυχώς, αόρατο χέρι την προστάτεψε, το ίδιο νοιώθει και ο Κωστάκης που δεν συμμετέχει σε τίποτα. Αγιο είχαν οι άνθρωποι.
    Ο Σισιώτης που γνωρίζει πολλά.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΑνώνυμοςMar 6, 2011 11:16 AM

    Ο ΝΕΑΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΑΚΤΩΡΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΞΕΡΑΣΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ.ΘΑ ΤΡΙΒΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΗΘΕΙ.ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΙΑΚΟΣ ΜΑΓΕΙΡΑΣ.Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΛΕΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.